Merhaba anneler, 1 yaş 21 günlük bir kızım var. Çok sinirli her yere vuran bir bebeğe döndü yürümeye başladığında beri. Devamlı etrafa insanlara vuruyor neredeyse hiç uyumuyor gün içinde. Ben başka bir odaya gidip kapıyı kapatınca çığlık atarak ağlıyor dönene kadar asla susmuyor. İstediği bir şey olunca yine aynı tavrı sergiliyor çığlık atıp ağlıyor. Bu yaşlarda aynı şeyi yaşayan anneler var mı neler yaptınız merak ediyorum bu tavırları nasıl düzeltebilirim