Kızlar oğlumun üzerine çok titriyorum titredikce de daha çok hata yapıyorum bıktım artık. Dün beraber hali yikadik oğlum ile yer kovasına suyunu attı bende aldım yukarı koydum dedim kaynatip veririm daha sonra yoruldum bir şey yapasım gelmedi oğluma bardaktan su ıcirdim şimdiye kadar unuttum yikamayi zaten onu yatak odasında komedinin üzerinde duruyordu oğluma kahvaltı hazırlamaya koyuldum baktım sulugunu getirdi başımdan kaynar sular döküldü suyu temizdi fakat ağzı kısmı illaki kirlenmistir tam 4 kere kaynattim yıkadım iş işten geçti ama hep unutkanlık var sabahda eşim tavuk getirmiş dolaba koymayı unutmuşum boset market boswti değil bu arada siyah poşet et oldugunu unuttum posette siyah olunca her yer kalabalik zaten evde temizlik yapıyorum halılar falan her şey bir yerde o da öyle kalmış vicdan azabından geberiyorum etlerde ziyan oldu çok üzgünüm sözde takıntı hastalığım var fakat bu takintililik artık unutkanlıga neden oldu 5 dk öncesi naptigimi hatırlayamıyorum psikoloğa söyledim psikiyatriye yonlendirdi . Emziriyorum ilaç alamam napmam lazım. Bu arada tavukların biri kokmuyor biri kokuyor kokmayan buzluğa atayim mi etlere çok üzüldüm bildiğiniz bozulmuş eti yiyip kendimi cezalandirasim var size abartı gelebilir ama o moddayim şuan .2 aydır psikolojik mücadele ediyorum psikolog iyi gelmiyor emdr yapcam diyor ama bilmiyorum bu işin maddi boyutuda var