Eda038 biz kullandık tabii ama 10 aylık oldu bebiş hatırladığım kadarıyla söyleyim günde 36 damlaya kadar verilebiliyor bebeğin gaz durumuna bağlı sabah öğle akşam 10 ar damla verseniz daha iyi olur ama bence gazı çok yokken vermeyin ilaç sonuçta ben hepsini kullandım almadığım marka kalmadı ama en iyisi ayakları karnına ittirmek 8. Aya kadar gaz sıkıntısı çekmiş bir anne olarak tek tavsiyem aç karnına hafifçe ayaklarını karnına ittirmem yada yendikten 1 saat sonra tok olup üstüne hemen yapınca kusabiliyorlar Allah yardım etsin gazlı bebek zor