Sblcskn mrb ben evolvıa aldım baya esım belkı guvenılır degıldır belkı o yüzden okadar ucuz eczane fıyatı ıle aynı degıl dedı. eczacı bır arkadası nısasta ve süt tozundan yapanlar var dedı. Suan kötü hıssettım neden ucuz dıye sorgulamaya basladım 😞 7 kutu buyuk boy aldım