Biprensannesig Kızlar merhaba yenı aldım dün geldi ama kullanımını bilmiyorum klavuzu okudum ama kıtap gibi bilenleri varmı kuru fasulye yada nohut pişireyim ilk kullanımda ıslatayımmı onceden ?
Duygu1403 Biprensannesig bende almayı düşünüyorum ama o paraya değer mi emin değilim rica etsem yaptığınız yemekleri Ve dakikalarını paylaşır mısınız ara ara
nrslkvnc Biprensannesig ben suda bekletip pişiriyorum. Renkli kısım kırmızı olmadan kapatıyorum. Sonra bırakıyorum havasının kendisi boşaltmasını. Çok çabuk oluyor.
Cinarabia Fasulye nohut suda bekletmeden 25 dk falan pişiriyorum ama hafif bir diriliği kalıyor belki 30-35 dk daha dursa dahada yumuşar, suda bekletince kaç dk pişiyor hiç denemedim 1 gün önceden suya koymaya hep üşendim 😅
Nurtanemm ilyestaa ıslatıp pişirirseniz miktarına göre 5-10 dakika . Tabi içinde ki havanın çıkıp kapağın açılabilmesi için de 20 dk falan geçiyor bu sırada içeride pişmeye devam ediyor 😂😂
06022015 ilyestaa Biprensannesig ıslatınca 20 Dk falan pişiyor ıslatmadan 40 dk yı buluyor servisine vercektim bende basınç testine soksunlar bi demişlerdi ama bakıyorum ki kimse 5 dk da pişiremiyor
Cinarabia Biprensannesig 😂😂 siz suda bekletip pişirmeyi deneyin dakikasınıda yazın bize 😅 belki kısa sürer suda bekletilip yumuşayınca
Biprensannesig Duygu1403 merhaba ben bu postu attgmda sıcak su koyup bekletmiştim iki saat sonrada pişirdim 15 dakka beklettim iki çizgi cıktıktan sonra tuttum süreyi ve pamuuuuk gibi olmus cok lezzetliydi 🌸❤️🔥
Biprensannesig Nurtanemm ben hıc kullanmadm nasıl olacak anlatırmısınız ıkı cızgı tek cızgı falan dıyolar
Nurtanemm Biprensannesig altını en yüksek seviyeye kadar açacaksınız önce iki çizgi çıkınca kısılk ateşe alıp süreyi tutacaksınız süre biriminde altını kapatıp havasının boşalmasını bekleyeceksiniz. Ben hep iki çizgiyi çıkarıp süreyi o şekilde tutuyorum yanmadı bu zamana kadar yemeklerim
ilyestaa 06022015 yani benim şuan kullandığım düdüklü de ıslatılmış olarak 20-30 dakikada pişiriyor. Bende ücretsiz iznim bitince kolaylık olur diye alırım diyodum 😢