Sssdt gelişiminin bir parçası, sesini keşfediyor bağırması hoşuna gidiyor. Yapma dedikçe daha çok yapar sanırım, tepkisiz kalın bağırmasına. İstediği olmayınca ağlama bizde de var, biliyor ağlayınca istediği olacak😂 ben bir şeye hayır diyorsam hayır, yani bir eşyaya dokunmaması gerekiyorsa dokunamaz istediği kadar aglayabilir dikkatini dağıtıyorum başka oyuncakla, çünkü bazen o eşya zarar verecek bir eşya oluyor.