Bedis- Kızlar merhaba. Gaz ve kaka sorununuz tam olarak kaçıncı ayda bitti. Bitiyor demi bu durum bitiyor diyin bana 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Patron1bebeginannesi Bedis- 3. aydan sonra yavaş yavaş gaz sorunu bitti, kendi hareket edebildiği zaman yüzüstü durma hafif emekleme ayakları hareket ettirme gibi yani,o zaman gaz sorunu azalıyor kolay yapıyorlar çünkü
bananeabiya Bedis- bitiyor kız bitmez olur mu 🤣 bizimkinin 3 aydan sonra falan daha iyiydi. Zaten bacakları kaldırmaya başladı mı bitiyor o olay. Bacakları kaldırıp pırtlayıp rahatlıyo gece falan.
Bedis- Berfin4720 Kullanıyorum ama bi etkisini görmüyorum gazımız da kaka yapmak kadar zorlanmıyoruz ama yine de sürekli bi sancı içindeyiz
bananeabiya Bedis- inan hızlı geçiyor ben nasıl geçtiğini anlayamadım zordu evet yalan değil ama sen de alışıyorsun biraz daha ☺️
Findukezmesi Bedis- 4. ay biterken yavaş yavaş o ıkınmalar morarmalar ağlamalar bitti. Ama o 4 ayda 4 yıl yaşlandım bence. Tam nefes alacaktım bu seferde diş çıkardı. Geçiyor ya ama nasıl geçiyor orası tartışmalı 😅