Uygulamadaki pış pış sesini açıp çocuğu uyutmaya çalışıyorum pat diye trendyol reklamı geliyor car car başlıyor çocuk sersem oldu resmen bu ne yaa??! Sesi açıp kapamaktan yoruldum usandım! Yeter artık bir son verin şu saçma sapan reklamlara, hay trendyolunuz batsın demek istiyorum artık! Çocuk uygulaması bu her yere reklam sokmasanız olmuyor mu?? Zaten trendyolu bilmeyen kullanmayan kalmadı ki ne bu göze batırmalar?? Artık bu uygulamayı da trendyolu da silmek istiyorum o kadar gıcık oldum🤦🏻♀️💆🏻♀️