Eğer kaka yaparkenki pembelikse besin alerjisi yada kabızlığa bağlı dışkıda zorlanma olmuştur eğer sidiği pembe renkse mama veriyorsanız da çok besleyin su ihtiyacını mamadan da alıyor ekstra çay kaşığıyla su da verebilirsiniz mama içen bebeklere kaynamış soğutulmuş su verilebiliyor onun dışında emziriyorsanız ilk 6 ay su ihtiyacına gerek yok çünkü su ihtiyacını anne sütünden karşılıyor 2 saatte bir emzirmeye özen gösterin geçmiş olsun