Dry_cn Kızlar bu ikidir böyle önce trendyoldan aldım çakma demekki dedim şimdi migrostan aldım yine ayni çiş göstergesi yok lastikler tuhaf içi yeşil değil bezimi değiştirdiler
Elfgrn Dry_cn yok canım bu farklı bende kampanyali diye aldım bundan çıktı bu da iyi ama tabi Molfix mavi olanı alırım birdahakine dikkat ederek
Dry_cn Siyahpapatya evet canım mavi paket ayni aldığımdan bende primadan geçtim gayet memnundum bu çok kötü
Dry_cn Elfgrn demekki üretim hatası bezleri veya maliyeti ucuz bezleri kampanya diye satmışlar hiç etik değil 🥺
Elfgrn Dry_cn muhtemelen öyle oldu Molfix mavi paket alınan normalde kullandığımız ama sözde kampanyalı ürün diyerek bunu kakalamis oldular yine kullanıyorum çok şükür bir sıkıntısı çıkmadı bizde 2 paket 78li almıştım biri bitti ikiciyi bitirmeye çalışıyorum sonrs mavi paket Alicam
SevimliHayaletCasper Dry_cn evet değişti. Ben direkt fabrikasından hayat kimyadan sipariş verdim. Yenilenen molfix diye geçiyor. Bende sevmedim çok sarkıyor
Dry_cn SevimliHayaletCasper bende ilk ordann aldım yani hep ordan alıyordum değişik gelince migrostan aldım oda aynı bezi değişecez o zaman yani güzelim bezi yenileme adı altında çöp etmeye ne gerek vardı reklamında kıvancı oynatmamak yerine bezden maliyet güdüyorlar
Dry_cn Elfgrn bende 3 tane aldım 78 li paket yayladayiz şehire ayda bir gidiyoruz dağ başı dursun evde diye ama hep böyle olursa bana yine bez değişikliği yolları gözüktü demektir biraz önce baktım sızdırma yapmış ilk kullanımda
Elfgrn Dry_cn hadi ya kötü olmuş sızdırması bizde olmadı öyle ama tabi herkeste farklılık gösterebiliyor. Devamında inşallah sorunsuz kullanırsınız. Birdahakine dikkat etmek gerek bu ders oldu
benoyleuygungordum_ Dry_cn molfix pure soft öneririm eğer bu değişmişse ona bakın isterseniz daha içeriği temiz hem ben çok memnunum
Dry_cn benoyleuygungordum_ bende onu düşündüm canım inşallah oda değişmezse onu kullanmayı düşünüyorum
Deletedmom_875 Ben de internet üzerinden toplu alıyorum hep bezini. Hayat kimyadan aldım direkt ureticisi. Daha önce de ordan almıştım kac defa. Gostergesi yok dediğiniz gibi. Ve önceki beze göre numara aynı olmasına rağmen daha büyük boyutu.
Dry_cn Deletedmom_875 rezil etmişler bezi zaten gostergeyi bile hangi akla hizmet kaldırdılar bilmiyorum
Dry_cn incir-receli umarım elimdeki stoğu çabuk bitirebilirim rezil oldum 3×78 bitene kadar desenizde