Isaqli Iyi gunler kizlarim nasilsizlniz..bebeyimin bacak arasi boyle oldu napabilirim? https://imgyukle.com/i/r8CZnp
Deletedmom_106 Isaqli bepantol kullandım hep .. pişik yokken De kullandım pişik önleyici die. sonra yengem başka bi krem önerdi pişik olduğunda bi kere sürmem le geçiyo isterseniz eczacıya danışıp alın hemen geçirecek adı trosyd
Patron1bebeginannesi Isaqli bebanthol bizde pisige iyi gelmişti. Yürüteç bir süre koymayın, bez de bağlamayın eğer çok denk geliyorsa gün içinde hava alsın mutlaka,yıkayın bol suyla inşallah geçer bir an önce
Isaqli Yurutece koyduktan sonra boyle oldu bez galiba kesmis ondan olmus cunki h8cbizaman boyle sey olmamisti
Isaqli Tesekkur ederim kizlar eczaciya sordum oda bana bepantol onerdi ve havalandirmami soyledi insallah gecer ilginiz icin tesekkur ederim 💜🌸 @Patron1bebeginannesi @Deletedmom_106 @Ege45 @durununannitoskosu
Deletedmom_106 Isaqli rica ederim canım geçmiş olsun bepantolu her bezlediğinde sür bisey olmaz piştiği önler