Merhaba anneler bebegim 8 aylık ve ilk defa öksürük ve burun akıntısı oluyor doktor sadece burunu serum fizyolojik ile temizleyin aspire etmenize lüzum yok dedi fkaat etmedigim zaman burnu doluyor ates yok biede diş çıkarıyor onun huzursuzlugu da var yardımcı olabilir misiniz?