Dün 6 gibi eşim tavuk getirdi evde temizlik yapıyorum siyah poşet ev bayağı kalabalık eşim açım dedi hemen yemek koydum ona yedik falan mutfağı üstten temizledim hala o siyah poşetin tavuk olduğunu unuttum akşamda uyumuş kalmışım saat 9 da uyudum yorgundum az önce farkettim ve aptal kafam nasıl dolaba koymayı unuturum diye kendimi yedim artık renginde değişiklik yok 1 tam tavuk 1 pakette kanat vardı .Tam tavuktan koku yok ama sanki kanatlardan çok hafif koku var gibi geldi çözemedim 😞