Kızlar 3 ay önce burnunun üstüne düştü ama dün gece acilde ki doktor onunla ilgili olacağını sanmıyorum dedi
Gece uyurken bir bakıyorum yatak kan gölüne dönmüş bu 3.kez oldu dün gece ve bu gece peşkeşe olunca soluğu acilde aldık..acilde ki doktor süpürdü içine ve baktı çizik var dedi bu ara sıcaktan çok oluyor korkmayın dedi ama diğer sevk eden doktor her çocuk burnunu karıştırır ama neden gece uyurken oluyor bakacağız dedi kan aldı Allahım o kadar korkuyorum ki.. ben böyle bir kanama şekli görmedim yaşayan var mı? Çocukta travma olacak resmen burun şaaaar diye akıyor :((( kan sonuçlarına göre bir de başka doktora gideceğiz :(( uyuyamıyorum dk başı kontroldeyim