Nmy96 Merhaba anneler. Bebeğim 29 günlük. Dogduktan 5 gun sonra göbeği düştü. Ilk gunler kan geliyordu. Daha sonra temizledim ve küçülmeğe başladı. Su an sari akinti gibi göbeğinde kuruyup kaliyor ama asla kiyafeti batmiyor yani temiz. Bu durum ne kadar sürecek? Çok korkuyorum ve gobek enfeksiyor kapar diye beni korkutuyorlar. Böyle durum yaşayan anneler oldu mu? Lütfen benimle de paylasirmisiniz. Şu an bebeğimin göbeği böyle 
yagmuraltintas Nmy96 bebiss göbek fıtığı olmuş gibi yanlış yönlendirmek istemem ama doktora görünün isterseniz :) birde o yeşil akinti için biz artımed kullandık iki günde kesti doktora danışarak kullanmanızı öneririm bizde hiç kanama vs olmadı ama
Lilybaby Nmy96 doktora gitmediniz mi kan gelince? Vitamin iğnesi yapmaları gerekebiliyor kan gelince. Bana şu an iltihaplı gibi geldi derhal doktora gitseniz iyi olur