Kızım 10.5 aylık 5.ayından berıdır koltuk altından tutup yürütüyorum 1 aydır fılan parmak ucunda yürüyor önceden oyle bır sorunu yoktu tam basıyordu. Yürüme arkadasına koydugumda 1-2 adım parmak ucunda yürüyor sonra duz basmak zorunda kalıyor. Ben koltuk altından yada elınden tuttugumda parmak ucunda yürüyor. Başına gelen var mu? Ne zaman duzeldı ya da düzeltmek ıcın neler yaptınıZ msj vs?