merveiyd Merhaba kızlar, oğlum 5 ay 10 günlük, iki gün önce sünnet oldu. Bakımını, temizliğini, banyosunu sizler nasıl yaptırdınız? Doktorunuz neler söyledi?
Deletedmon_71 merveiyd ben karton bardak koymuştum sık sık alt degistirip krem suruyordum bizim sünneti yapan günde iki defa suya oturtun demişti bizde oyle yaptik zaten iki gune iyilesincede banyosunu daha rahat bir sekilde devam ettirdik benim oglumda 7 aylikti
[silindi] merveiyd Tam 1 ay önce yaptırdım. Fitil verdi, kutu bitene kadar 4 saatte bir fitil verdik. Kaka yapmadığı sürece bezini değiştirmedik. Her bezi açtığımda bebek yağını hem pipisine hemde bezine döktüm. Gün yazdığı kremi ince tabaka halinde sürmeye başladık. 3.gün pipiyi geriye doğru çektik ki şekil alsın diye. 3.gün banyo yaptırdım (doktor ilk günde olur dedi) 7.gün her şey iyileşmişti.
bernaglrr Bizde bir ay önce yaptırdık. Sünnetten 7 gün sonra banyo yaptırbilirsiniz dedi. Antibiyotik krem verdi . Yüz üstü düşmemesine dikkat edin dedi bize. Çok şkür bizimki iyileşti .