Oğlumda vermeye kıyamadiklarimi sakladım olurda 2. Olur diye.kalanini dağıttim. İkinciye kızım oldu aakladiklarimin çoğunu ev içinde giydirdim hep en azından ev kıyafetlerine para harcamiyorum. Sonrasında 10 yaşında oğlum 29 aylık kızım ikisininde birkaç parça hatıra niyetine ayirdiklarim hariç küçük geldikçe annemin komşusu var ona getiriyorum