dnzderin valla canim coook uzun surdu, insaAllah sizin icin esdeger olmaz😅
O gece hortlamalari bittikten sonra, birde sık uyanlalarla devam ettik.
Ama sukrettim, en azindan hemen geri uyuduguna.
Benim kizim ciddi anlamda cok hareketli.
Oyle hanfendiyle oturup etkinlik falan yapamiyoruz.
Once buna bagladim, daha az yormaya calistim falan ama, hicbirsey kar etmedi.
Ogle uykulari genelde 2.30 saat. Ben hep bu acaba fazla mi geliyor diye dusundum ama. Yani max 3 saat aslinda normal.
Son 1 haftadir. Sadece 1 saat uyuyor. Artik ogle uykularini geri donduremiyorum.
Ve gece uykulari miiis🥺 nazar deydirmekten korksam da, son azilar yolda🤣😂
Acaba sen de ogle uykusunu azaltmayi denesen mi?
Ama emin degilim. Ters de tepebilir.
Hoş zaten uykusuz gecelerdesin. Bi dene istersen.
1 saat sonra uyandir. Bellu daha iyi olur.