Kızlar bebeğim sadece formül mama ile besleniyor ama 1 haftadır o kadar azalttı ki neredeyse yemiyor yani. Doktorumuz ek gıdaya baslatti o da kilo aldirir mi doyurur mu formul mama yerine gecer mi bilmiyorum. Neredeyse 1 kutu mama ziyan ettim artık cildirmak üzereyim sinirden agliyorum. Aranızda yaşayan veya bu sönemi atlatan var mı lütfen yazsın 😩