k_elebek Sevgili anneler bebeğim 4 aylık ilk kez uçak yolculuğu yapacağız önerileriniz nelerdir acaba bide bebek arabasıyla nasıl oluyo ve pencere kenarı koltuk mu almalıyım yoksa koridor tarafı mı ?deneyimli annelerim önerilerinizi bekliyorum 🌸
Laalee k_elebek 10 gün önce yaptım uçak yolculuğu 4 ay 23 günlük oğlum emzirme konusunda cam kenarı daha ıyı olur bence ben tam ortadaydım sıkıntı oldu emzik kullanıyorsa emzik tuttur ağına ınerken kalkarken nasıl uyutuyorsun bılmıyorum ama bızımkının uyku saatıne denk geldı emzigi ağzına verınce uyudu zaten bebek arabası ıle ucagın gırısıne kadar gıdebılıyorsun oradan teslım edıyorsun inerkende aynı şekılde alıyorsun o buyuk rahatlık bence
Newmummy222 k_elebek 2 aylıkken yaptık, cam kenarı olması şart, uçak havalanırlen ve inerken emzirirseniz kulak basıncı artmaz, huzurla uyur.