direnim_ Merhabalar 2 aylık bebeğim ev kalabalık değil ben ve babası konuştukça konuşmadıkça bebekle ileride sessizlik otizm riskini yükseltiyor mu bir tanıdık sessiz ev çocuk laf kelime çok duymuyor otizm olur demişti (herşey Allahtan )
Asmininannesi43 direnim_ kızımda 1.5 aylık benim eşim eve işi dolayısıyla 4-5 saat geliyor kızımızla 1saat oynayıp uyuyor tüm gün benimle oluyor bebeğim yani ben konuşmasam deliririm sanırım yanımdan ayırmıyorum yaptığım işi yüksek sesle söylüyorum bazen şarkı açıp oynuyoruz kucağımda internetten gördüğüm haberleri sanki arkadaşım yanımdaymış gibi ona şikayet ediyorum eşyaları tanıtıyorum daha küçük ama yoksa zaman nasıl geçer.
Asmininannesi43 direnim_ yani mutlaka kızınızla iletişime geçin sessiz kalmayın iletişimde bir bağdır bağ kurun bebeğinizle
Asyabuse direnim_ bu devirde kimin evi kalabalık ki. Eskide kaldı o 5-10 kişi yaşamak. Bol bol laf anlatın şarkı söyleyin söyleyemediğinizde şarkı dinletin e zaten park zamanı gelince oralarda da sosyalleşecek. Napacaksınız eve 3 kişi sizinle yaşasın diye alacak değilsiniz ya
BelaCivciv direnim_ Böyle bir şeyle otizm olmaz, otizm zaten doğuştan olan bir şey. Herkes kalabalık ailede büyümüyor ki, bizde de eşim ve ben varız sadece. Siz bebiğinizin gelişimi açısından onunla konuşun, iletişim kurun tabi ki o ayrı
Asyabuse direnim_ aynen canım kitapta olur mesela ben annemi görüntülü arıyorum onunla konuşuyoruz falan hep bi ses var yani