Minnospanda Kızlar bi arkadaşım suan gebelik zehirlenmesi geçiriyor beyaz kan için baska bi hastaneye sevkedildi böyle bisi yaşayan var mi lütfen bilgisi olan yazsın
Selamcanim Minnospanda benim dostum yaşadı aynısını. Bi ay kadar hastanede yattı. Tansiyondan dolayı 7 aylık mecburi doğum oldu. Sonu hüsran maalesef biz bebeğimizi kaybettik. Sağ Salim ellerine almak nasip etsin Allah.
annekko Minnospanda ben yaşadım 6.5 aylık dogum yaptım. Doğum biter bitmez magnezyum takıldı 2 gün vücudum temizlendi. Doğum öncesi mutlaka 2 doz ciğer geliştirici vurdursun. Bunu sakın atlamasın. Doktorlar söylüyor anne adayları korkup vurdurmuyor. Kızım 2 yaşında şuan. Geçiyor gidiyor hepsi. Geçmiş olsun 🙏
Minnospanda Selamcanim heygorl annekko Çok sagolun bebek iyi arkadasim da suan yoğun bakım da gozetim altinda
heygorl Ben yaşadım, Allah düşmanıma bile vermesin. Bebeği acilen aldılar, çok şükür doğumdan 1 hafta sonra tansiyonum düzeldi ama bir ay sonra düzelen de varmış. Benimkini zor düşürdüler. Bebeğim de sağlıklı çok şükür