Buzperisi kbr32 rezene çayı iç, üstüne yürü ve hemşirelerin gövdeyi sıkı sıkı bağladığı bir yöntem var onu yapsınlar bu üçünü yapıp çıkarmıştım
Minel-inannesi kbr32 ay cok gecmis olsun. kayisi cayi yap ic, ayaginin altina sicak su torbasi koy, bi tık kalin giyin, ayagina patik giy.
Ftmat kbr32 sezeryan değil gaz sancısı beni mahvetmisti kaç kez lavman yaptım ama geçici bı çözüm en son bı ilaç aldım içtim o beni kurtardı
Evlatlarim52 Poncikkkk lavman geçici sorun bir ay önce neler çektim gazdan tuvalete çıkarmamaktan sabah aç karinla biraz ceviz içi ye üstüne bir bardak kayısı suyu iç tuvalete cikicarticak seni bikac gun dene düzene giricektir
Poncikkkk Evlatlarim52 kayısı suyu kayısı bisküvi yürüyüş hiçbişey fayda etmedı sabaha karşı sırf sancı çektım allahım ne zordu normal doğum değildi ama belki onun kadqr acı çekmişimdir saatlerce sürdü çnkü
momykids Bende çok fazla gaz çıkarıyorum eşim duyacak diye ödüm kopuyor neden böyle başlıgı görünce hemen geldim😂😂