Kizlar dogum yapalı 16.gun bugün ve sezeryan yerimin sag tarafı kabuklanmis göbeğimden dolayı dikiş yerimi kendim göremiyorum eşim söyledi sürekli batikon sürmeyi de unutuyorum 2 günde bir yapıyorum bir sorun olur mu sizce?
Kabuklanan sag taraf ağrımaya da başladı