Bebekcik1-2-3 Bence önce eşinizle aranızın neden bozuk olduğu konulara değinin.Oturup ,konuşun.Bir olay tamamen açığa çıkmadan kapatmayın üstünü .Evde bakara süresi açın ,inşirah suresi açın .Bol bol okuyun ,evinizi temiz tutun .Gece yıkanacak bulaşık bırakmayın ,çöp bırakmayın evde.Bol bol okuyun evinize kendi ve eşinizin üstüne. Tütsü yakın mesela.Hocaya gitmeden önce böyle şeyleri yapın deneyin ☺️Siz kendiniz de neler hissediyorsunuz ?Madem evlenmişsiniz 😀