Karamgurme Bir ay oldu başlayalı gündüz ben söyleyip sık sık götürüyorum o şekilde idare ediyoruz ama hala kendi soylemiyor çok nadir söylediği. Gece ise bir ara kupkuru uyanıyordu şimdi her gece altına kaçırıyor ben sürekli çarşaf alez üst baş her gün makina açıyorum gece kaldırmaya çalışsam uykulu bir şekilde kalkmıyor kalksa da yapmıyor ağlıyor kaldirmasam her gece kaçırıyor gündüz bir şekilde idare ediyoruz ama gayet sabırlı yaklaşıyorum hiç kızmadım soylenmedim hep güzelce anlattım ama yok bir aydır da bez takmiyorum napsam hazır değil deyip beze mi dönsem yada devam mı etsem
Mel01 Karamgurme Ay çocuğu hemen alışan anneler o kadar şanslı ki Bizde başlamıştık güzel gidiyordu sonra ne oldu anlamadım tuvaleti gelince bezi takana kadar ağlıyor Oturtmaya çalışıyorum asla oturmuyor çığlık çığlığa Banada akıl verebilecek var mı? 😭😭
kitapkurdubebeninanasi Karamgurme az önce diger posta yazdim size de yazayim en önemlisi çocuğunuza tuvaleti sevdirin. Yani ben kısaca kendi sürecimizden bahsedeyim belki bir faydası olur size de. Oğlum 18. Aydan sonra çiş kaka yaptığı an bezini değiştirmemi istiyordu. Ama ben hazır hissetmedigim için erteledim. Bir lazimlik aldık oyun oynadığımız alana koyduk. İşte atıyorum kırmızı kamyonla oynuyorsak aaa kırmızı kamyonun çişi gelmiş annecim koş hemen yaptıralım deyip oturuyordum lazimliga aaaa bak çiş yapmış şimdi bunu götürüp dökelim üstüne sonra sifonu çekelim. Sonra ellerimizi yikayalim. Bir süre bu oyunu oynadık. Sonra bir bebeğine bez bağladık altına çikolata sürdüm eyvah kaka yapmış her yere batmış aslında lazimliga yapsa hiç batmazdi deyip bunun üzerine uzun uzun konuştuk. Ve son olarak kaka ve beslenme ilişkisini anlaması için Duyusal bir oyun hazırladım. Bu oyunun amacı kaka olayından korkmasin diye. Ve cok şükür kaka olayını anladı. Teo nün kaka kitabını okuduk uyumadan önce. Ve 25. Aya az kala bir sabah uyandık bezi attık geçeli gündüzlü. 4 gün boyunca külot dahil altına hiçbir şey giydirmedim. Hiç baskı yapmadım. Çişin var mı kaka var mı diye hiç sormadım. Önce yarım saatte bir tuvalet zamaniiii deyip lazimliga oturttum sonra 40 dk bir saate çıktı. Gece ise ilk 4 gün 3 saatte bir kaldırıp oturttum lazimliga ama bu şekilde çok ağladığını görünce o uyandıkça lazimliga oturtmaya başladım. Ve cok şükür sorunsuz bir şekilde çözdük bu işi.😇
zeynepliyakusum Karamgurme gece kaçırmaları için çarşafla alezin üstüne hani şu bi tarafı naylonlu sızdırmaz alt açmalar varya naylon tarafı üste gelecek şekilde serip üstüne çarşaf atabilirsiniz ben öyle yapıyorum.kaçırırsa üstteki çarşafı alıp alt açmayı siliyorum başka çarşaf koyuyorum.birde tam alışana kadar yatmadan 1 saat öncesinde sıvı alımını kesiyorum ve yatırmadan tuvalete oturtuyorum
MoRella Mel01 Az önce tuvalet eğitimi ile ilgili başka bir post açılmıştı orada önerilerimi yazmıştım. Oradan okuyabilirsiniz buraya da yazardım ama çok uzun😄
Karamgurme Mel01 yok tuvaleti seviyor ben hatirlatip sık sık götürüyorum yapiyor ama demiyor konuşması gayet iyi aslında. Sadece gece uyandığı zaman tuvalete oturmuyor ağlıyor
Esen3535 MoRella peki nasil sticker alalim 😃 benmde 2 yasinda yarin 4. Gunum iyi gidiyoruz sabah kuru kalkiyor alistirma kilodu giydiriyorum gece bugun sadece cisi kacirdi 3 ,4kere kakalari da lazmliga yapti
Mel01 Karamgurme gece yapmaması bence normal Uyuduktan sonra bezi takıp uyanmadan çıkarın Bir arkadaşım destek alıyordu ona öyle demişlerdi
Karamgurme kitapkurdubebeninanasi tuvalaeti çok seviyor lazimlik kullanmadım hiç alaturka tuvaleti su ile oynayıp kakaya çiş e bay bay yapmayı seviyor gunduz gayet mutlu tuvalete gidince ama hep ben teşvik ediyorum kendisi söylemiyor gece ise anlattigim gibi zaten sıkıntı
Karamgurme zeynepliyakusum aynılarını yapıyorum bende alt açma bezi iyi rahatlık oluyor ama her gün çarşaf yıkıyorum işte bir ay olacak
zeynepliyakusum Karamgurme o zaman biraz daha sabır çünkü uykuda bilinçsizce yapıyor daha tutmayı yada tuvaleti geldiğinde uyanmayı bilmediği için.sen her gece yatarken tembihle çişin gelirse kalk yada tutmalısın diye.eninde sonunda anlayacak ve öğrenicek.Allah çabucak alışmayı nasip etsin bebeğine.sanada sabır ve koşaylık versin inşallah
MoRella Esen3535 Renkli, çiçekli böcekli, arabalı, prensesli, kabartmalı, kabartmasız, büyük, küçük allah ne verdiyse alın😄
Esen3535 MoRella tesekkur ederimm 😍 bende otur dolaptan sana bisey vercem dedim banyoda verebilecegim seyleri onlarla oyalanip yapti dis fircasi kabi tarak siringa banyo sungeri🤣🤣 anne bana bisey ver dedi surekli ama oda bi yere kadar yada cisini yap sunu yicez dedim sevdigi seyleri soyledim karpuz uzum gibi
Hep_mi_uykusuz Karamgurme devam tabiki 1 ay sabretmissin biz baslayali 1 sene olucak hala geceleri kaciriyor hala bazen sormadan soylemiyor