Mel01 Kızlar haplara başlayalı 2 ay olcak Adet kanamam normalinden aşırı az Bu ayda 1 hafta önce bitmişti adetim bugün tekrar kanamam var Kanama dediğim iki damla Normal mi?
SeverusSnape Mel01 merhaba, hangi hapı kullanıyorsunuz? Ben de tekrar başlayacağım. Yasmin kullandığım dönem bir düzen oluşana kadar dediğiniz gibi olmuştu. 16 günde bir regl görmüştüm.
Ad0404 Düzen oluşturuyo sanırım benimde hap bittikten 3 gün sonra adet olurdum hastalığımın 4. Gününde yeni hapa başlardım
Mel01 Ad0404 anladım teşekkür ederim doktor ilk üç ay hiç durmadan kullan dedi 3 ayın sonunda hapları değiştiricez dedi Sebebini bilm neden sormadım onuda bilmiyorum 😅
Mel01 SeverusSnape İlk 3 ay için Slinda verdi 3 ay bittikten sonra yasmin yada başka bir hap verecekmiş