Ballibademin_21 Annemlere, kayınbabamlara gittiğimde döndüğü için mecbur yer yatağı yapıyorduk. Daha uzun uyuduğunu farkedince, geniş yerde yatmayı sevdiğini anladım 😊 Beşiğindeki yatağı çıkarıp yanıma, yere koydum. Şimdi beşiksiz sadece yer yatağında yatıyor 😊 Böyle olacağını bilsem beşiği hiç kullanmazdım 😅