212293 merhaba kızım 33 aylık yarım gün kreşe vermeyi düşünüyorum. daha önce oyun gruplarında bulunma fırsatımız oldu genel anlamda uyumlu bir cocuk. ne önerirsiniz
Selin39 212293 32 aylık başladı benim kızım çünkü evde tutamıyorduk sürekli arkadaş ve oyun istiyordu 2 günde alıştı çok memnunum ben
Seymanur9 212293 kızımı 30 aylıkken verdim harika bir kararmış şuan 8 aydır gidiyor konuşması birden başladı ve ilerledi üstelik çok da özgüven kattı . Yarım gün gidiyor ve yemediği nerdeyse her yemeği yiyor artık