Kızlar bebeğimin yüzünde az bi kuruluk gibi soyulma gibi bişey vardı. Azıcık losyon sürdüm kuru gibi olduğu için 1-2 dk içinde böyle kızardı. Islak pamukla losyonu geri sildim. Denemek için az bişey alnına sürdüm aynı losyonu ora da kızardı. Sizce neden olabilir? Acaba losyon alerji gibi bişey mi yaptı da cildi böyle tepki verdi ?