E_liz Anneler Bebeğim 3 gündür öksürüyor ilaç verme taraftarı değiliz doktorumuzun biri cortair verdi buhar iki gün kullandık fakat diğer doktorumuz önermedi bu nedenle kestik sadece sf ile buhar veriyorum başına gelen var mı :(