Tontis_annesii Kızlar oğlum 13 aylık çok hırçın sinirli özellikle bana çok sinirleniyor öpüyorum ısırıyor veya bi konu da sinir olduysa ısırıp kafa atmaya başlıyor bu geçici bi durum mu acaba
Minikkanarya Tontis_annesii ay benim oğlumda aynısı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ cici diyorum pat yapıştırıyor bişey istediğinde olmasın kafasına ya eliyle vuruyor yada yere kapıya bir yerlere kafa atıyor kulağımı ısırmaya çalışıyor bende anlamadım neden bunları yapıyor ya🤦🏼♀️
menek16 Tontis_annesii 12 aylık sinirlenince kendini şu instagram da gördüğümüz 2 yas sendromlu bebeler gibi yere yatıp ayaklarını vurarak aglıyor 🤦🏼♀️ dikkatini dagıtmaya çalışıyorum her defasında kediler gelmiş mi diyerek ama bi süre sonra onu da yemeyecek eminim :)
Yusufff-41 Tontis_annesii Minikkanarya menek16 anlattıklarınız ısırma dışında dişlerimiz yeni cikiyor benim oğlumda yapıyor tek değilmişim niye böyle diye üzülüyordum bende küçükken sinirlenince istediğim olmayınca halıyı kaldırıp kafamı vururmusum gerçi 🥳ama insan korkuyor
Minikkanarya Tontis_annesii valla bilmiyorum ama inşallah bir an önce geçer birden bire kendini atıyor hep kafasını vuruyor🤦🏼♀️ benim hamileliğim çok sinirli geçti diyorum acaba çocuk bu yüzden mi böyle