Mrsbayan Hanımlar oğlum 3.5 yaşında konuşmuyor 7-8 kelimesş var sadece. Ve çok hırçın huysuz terapiste gitsem iyi gelir mi?
Selin39 Mrsbayan önce psikoloğa gitmeniz gerekiyor huysuz ve hırçınsa o sizi yönlendirir belki kreş te önerebilir ama pedagok olacak gittiğiniz kişi
mesepalamudu16 Mrsbayan gitmenizde fayda var elbette ki dil gelişimini destekleyeici şeyler onerebilirler sizin icin
Yesimefe0 Mrsbayan merhaba dil terapisine gittiniz mi nasıl bir yol izlediniz acaba 3 yaş oğlum anne hala dede aç gel ver döt su mama noo gibi tek tük kelimemiz vatr kreşe başladı bir hafta oldu ama siz nasıl bir yol izlediniz