fa_sena_y 11 aya yaklaşmış kızım var ek gıdaya başlamadan önce genelde kabızdı ek gıdadan sonrada tam tersi çok tuvaletini yapmaya başladı bazen 4-5 defa kaka yapıyor bu kadar yapması normal mi acaba doktora hiç sormamıştım