Kızlar gece gece aklıma takıldı bir şey sorucam, benim kistim var ve doktor bu ilacı verdi, 2 gündür saati saatine uyuyorum. Reglimin 7. Günü ilaca başlamadan önce çok az hatta geçmiş gibiydi reglim dünden beri çoğaldı, ve çok afedersiniz siyah geliyor sanki, ve mide bulantım var bu ilaç bulantı yapıyor galiba, ne yapmalıyım başına gelen var mı?