Yahu arkadaşlar çocuğum 2 aydan sonra bi tuhaflaştı. Mesela günde 10 kere emziriyorum diyelim bunun 3 tanesinde resmen savaşıyoruz. Memeyi alıyo ağzına iki çekiyo sonra ağzından çıkarıyo ağlıyo geri memeye saldırıyo. Böyle kan ter içinde kalıyoruz her ikimizde. 2 aylıkken 6100 dü 3 aylıkken 6700 çıktı. Kilo alımıda azaldı yani. 3 ay 13 günlük 7kilo olmuş muhtemelen bu ay da 600 gr almış olcak. Kilosu az diye kafaya takmıyorum her bebeğin kilosu değişiklik gösterir kıyaslamada yok ben sadece cidden zorlanıyorum. Ben bu durumu emzirmede yaşadığım güçlüğe bağlıyorum. Doktor meme reddi dedi ama reddeden hep reddetmiypr mu bilmiyorum🤦🏻♀️ Bez sayısında bi sıkıntı yok en az 5-6 değiştiriyoruz. Sütte sorun olsa diğer emmelerinde neden emsin ya da kilo alsın diyorum. Bi de damakları çok kaşınıyo resmen uyurken eli ağzında ağlayarak uyuyo çocuğum bu da etki ediyor olabilir. Ay bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı? 🥺🥺