Arkadaşlar kızım 2 buçuk aylık kafasını tam tutamyr bas parmaklarini hiç açmıyor ben masaj yapyrm açmaya calisyrm çok skyr parmağını orteoediye götürdüm oda nöroloji baksın açmasa ilerde açma amaliyatt olur dedi murat dilmener nöroloji ye goturcem ama çocuga bakarlar mi sizce çocuk nöroloji si olarak sistem de çıkmıyor