Bütün mamaları kullandım şahsen hipp anne sütüne en yakın mama kabız yapmaz.
Aptamil:çok aşırı gaz yapıyo gaz sıkıntınız varsa tercih etmeyin.
Evolvia: güzel yağlı bir mama ama bizde gaz yaptı
Sma: anne sütüne yakın 2. Mama çok gaz yapmıyor ama inanılmaz kabız yapıyor
Bebelac : uygun fiyatlı bir mama çok gaz yapıyor kusunca kokudan bebeğin yanına yaklaşılmıyor.
Aptamil proseyneo güzel bir mama gaz yapmıyor acı tadı kilo alımı iyi tuvalet sadece yeşil renk oluyo dışkısı
Golden goat : keçi sütlü biraz ağır kokuyo sindirimi hipp gibi rahat ama kabıız yapıyo
Tercihim hipp yada aptamil proseyneo (aptamil biraz fiyatlı birde kolay bulunmuyor)