İyi akşamlar güzeler anneler. Kasım ayında ücretsiz iznim bitiyor. Şuan eşim İzmir’de çalıştığı için buradayız. İşe başlayacağım için İstanbul’a geri taşınacağız. Hemşireyim. Bebeğim 26 aylık olacak. Özellikle sağlık çalışanı arkadaşlarımdan öneri/tavsiye bekliyorum. Nöbetli ya da nöbetsiz çalışmak konusunda. Bebeğim emerek uyuyor. Şu sıralar emzirmeyi azaltmaya, yavaş yavaş da sonlandırma sürecindeyiz. Taşınmadan önce başarabilirsek bezi de bırakmak istiyorum.
Başakşehir , Küçükçekmece taraflarında güvenli çocuk için uygun bildiğiniz önerdiğiniz site, semt, mahalle vs bana yazarsanız sevinirim. Aileler bize uzak olduğu için kreş önerisine de açığım. Beni neler bekliyor işe başlayan arkadaşlarımdan deneyimlerini öğrenmek istiyorum. Şimdiden teşekkürler ☘️