Vldn0212 yok be ne ilacı yenidoğanlarda genelde oluyor bu sarılık varsa da oda yapıyor yenidoğan troidi bu 1 ay falan bekliyor çogu doktor daha fazla bekleyende var düşüyor zamanla tsh birde önemli olan tsh değil aslımda t4 değeri . Üzme kendini yani platformda ara bak istersen başlıklara , genelde oluyor ve ilaç filan başlanmadan ( ki ilaç dedikleri şey hormon takviyesi) zamanla geçiyor düşüyor yani kaç çıkmış sizinki