HanifeSay Hamileyken magnezyum olarak magozit diye bir ilaç Vermişti doktorum. Emzirme döneminde bu ilacı kullanan ya da farklı magnezyum desteği alan var mı? Bunun bebeğe zararı var mı
NehirByrm HanifeSay magnezyum kullaniminin bir zarari yok fakat devletin verdigi toz seklinde olanda kanserojen madde var kullanmanizi önermem
tavsaninannesi HanifeSay ben yaklaşık 26 ay magnezyum desteği aldım kızım alerjikti mecburen dışardan takviye kUllandım emzirmeyi bırakınca bıraktım şimdi arada kullanıyorum
Gmzkyr HanifeSay solgar calcium+magnezyum kullanıyorum hala , uykudan önce içiyorum . Doğum sonrası kan testlerim yapıldı doktor önerisi ile kullanıyorum.
papatya_1125 HanifeSay bir ara infulanza virüsüne yakalanmıştım emzirirken. Eklem ağrıları çektiğim için D vitamini ve magnezyum kullanabilirsin demişti bana da magnorm vermişlerdi hamileyken
asah_1712 HanifeSay Doğumdan sonra sol bacağıma basmakta çok zorlandım, kalça kemiklerime kadar vuruyordu ağrısı, doktorum magnezyum kullanabilirsin dedi, ben toz olanı kullandım.
NehirByrm Bssraa2 malesef oyle kullanmaniz gerekiyorsa temiz icerikli markalari deneyin kapsul seklinde olanlari