Mrvll Bebeğim 17 aylık olacak. Bilinçli kelimesi yok diyebilirim. Babildama var hâlâ. 18 aya kadar beklemeli mi yoksa gidilecek bölüm var ise ilk hangi bölüme gidilmeli eksikliğini öğrenmek ve gidermek adına? Bilen varsa yazabilir mi?
Deletedmom_106 Mrvll Bnce acele etmeyin şu an bütün çocuklar geç konusuyo başka sıkıntı görmüyorsanız biraz daha bekleyin derim