Gzdee__ Kızlar oğlum 37+4 te 2600 doğdu bu gün 7 aylık oldu ama oturmuyor oturtmaya çalıştırıyorum öne doğru düşüyor acaba bir sorun mu var!
Gzdee__ Balbocegiiiiii inşallah kimsenin bebeğiyle kıyaslamak istemiyorum ama ilk oğlum 7 aylıkken desteksiz oturuyordu
birhesap Gzdee__ benimde 7 aylık olucak desteksiz oturamıyor evet ama çok normal her bebeğin gelişimi farklıdır ☺️