Mutluanne06 Tufufutu Çocuklar olmadan önce çok okurdum şuan kitap değil ayağımı uzatıp dinlenmeye bile fırsatım olmuyor (Not=2 çocuklu) 😂
handeninilayi Tufufutu rehber öğretmenim çok severim eskisi kadar fırsat bulamıyorum üzülüyorum bende
Tufufutu Mutluanne06 Allah kolaylık versin :) Bende iki arada bir derede kitapları yazmakla uğraşıyorum ama zor vallahi
Tufufutu Solocann hamilelikte tanrılar okulu:) Doğumdan sonra vakit bulduğumda sadece yazmaya çalışuyorum;)
Tufufutu handeninilayi ben tekrar bir denge bulma çabasındayım. Yorgun olsakta her gün 5-10 sayfa bile şifa gibi gelir
Lidyaaannesi Tufufutu okul öncesi öğretmeniyim kızımdan önce Instagram’da kitap sayfam vardı oldukça aktif okuyordum zaman zaman yazarlar reklam için kitap gönderiyordu aaahh eski günler 🥲
Mutluanne06 Tufufutu amin sizede ☺️evet gerçekten çocuk olunca her şeyimiz onlar oluyor.Kitabınızı bitirince ismini söyler misiniz okumak isterim ☺️
Solocann Tufufutu yaaa onu okumadım hiç 🥲ben ilk kez aylardır bir kitap okuyorum 2 çocuk olunca anca 🌝
Tufufutu Mutluanne06 2015 yılından bu yana rafları süsleyen 14 kitabım var:) Zamanında çok satanlar ve bestsellere girmiş hikayelerim :) Şimdi bir kitabı bitirmek için bebişin uyumasını bekliyorum :))
BelaCivciv Tufufutu Vaar, ben🙋🏼♀️ Ama çocuktan sonra hep kitaplara bakıyorum, merak edip alıyorum sonra okuyacak zaman ve kafa sakinliği bulamıyorum. Bazen bu duruma üzülüyorum ama 🫠