Ben oğluma 3 aylıkken takmaya başladım şuanda 1 yaşında hala takıyor. Eline alıp çekmemesi için de arkaya doğru veriyorum uzunluğunu. Takmaya başladığımda giydiği zıbınon çıt çıtına ya da yeleğinin en üst düğmesine geçirerek kullandım uzun süre boğulma riski olmasın diye.