E_koc 6 ayda acaba kendini biliyormu diye düşünmeli önce her bebek farklıdır otizm diye düşünmek için erken 1,5 2 yaşta anca belirti verir oAman da ismine bakmıyor başka belirtiler olursa acaba diyebilirsiniz onun öncesi lütfen yapmayın benim annem hep derki kötüyü düşün çağır benimde 2 bi bebeğim oldu evet korkuyorum ama düşünüp cağırıştırmıyorum Allahın izniyle olmayacak inşaallah