yigithanmom54 Tombikdonerartikcokpahali cidden çok ucuzmuş ya bebeğim küçük olsa kesin alırdım üstte kalsın 🥰
Herzamanask13 Tombikdonerartikcokpahali Kartal’da oturuyorum 500 TL yaparsanız herhangi bir sıkıntı yoksa almak isterim
ArvenMom Tombikdonerartikcokpahali ben bursadayım gönderme şansınız olur mu yoksa sadece istanbul içi mi
Tombikdonerartikcokpahali yigithanmom54 Allah razı olsun duruyor kenarda pahalı da açıkçası satılmıyor. En azından kızıma birşeyler alırım 😍 teşekkür ederim
ArvenMom Tombikdonerartikcokpahali kargo ücreti vs ne kadar oluyor çünkü daha önce o uygulamayı kullanmadım bilmiyorum
Tombikdonerartikcokpahali Herzamanask13 maalesef. Alacağım birdey var 550 tutuyor yoksa indirirdim gerçekten. Normal fiyatları da baya uçuk inanın daha da indirirdim hatta ama durum bu
Herzamanask13 Tombikdonerartikcokpahali peki eşimle bir konuşayım araç yok araç olca o 50 TL indirimide istemem aslında bebeğim 5 aylık ek gıdaya geçicez onun için istemiştim bende
Tombikdonerartikcokpahali Herzamanask13 eşim Kartal oto sanayi sitesinde çalışıyor. Oradan alma şansı varmı eşinizin.
Herzamanask13 Tombikdonerartikcokpahali şuan uyuyor eşim Maltepe’de çalışıyor normalde yarın bir konuşayım size dönüş yaparım son fiyat 550 mi düşünüyorsunuz