_banuu0 Acaba uykusu mu var. Benimki de memeden hiç inmedi o yüzden çok zor iyileşmişti memem. O günlerde anneye çok muhtaç oluyorlar. Dünyaya adapte olmakta zorlandıkları için bir tek annesini tanıyor ve annesinin kokusuna ihtiyaçları var. Kusması sorun değil . Fazla olanı çıkarıyor . Siz bolca göğsünüzde tutun ninni söyleyin . Rahat olun ki o da sizin gerginliğinizi hissetmesin sakinleşsin ve bolca uyusun annesinin mis kokusuyla 🥰🤗