Rumeysa_18 Oğlum 2 günlükken sünnet oldu.Hiç anlamadı etkilenmedi. Sadece ilk gün huzursuzdu o kadar. Ama daha büyük sünnet olan yeğenlerim inanın daha çok huzursuz oldu,korktu, çok ağladı. Hastaneye kontrole gittiğimde 5-6 aylık bebekler bile acıdan değilde kıpırdamasın diye elini kolunu tuttuklarından korkup feryat figan ağladılar.Biz İyi ki hemen yaptırmışız diyoruz.